Sunday, December 26, 2010

SiAPa CuRaNg SiApa PeRamPas

jiwang kejap

Apa perasaan korang biler dapat tau pasangan<lelaki la sbb aku perempuan> korang curang ngn pompuan lain?????
Apa pulak perasaan perempuan yang dh mengambil kesempatan n merampas kebahgiaan perempuan lain?????

Menceritakan sedikit perasaan apabila aku menerima berita si dia telah curang dengan perempuan lain……1st aku rasa hati aku bagai d cucuk n berhenti buat seketika…aku cuba untuk bersikap open minded..memang itu prinsip aku bila berkawan…aku xsuka telampau mengongkong or sama waktu dengannya….kerana aku sendiri xsuka d kongkong…tp xbermakna aku menggalakkan die curang d belakangku…patutla selama nie mcm-mcm yg di katakana pada aku….aku bukan seorang yg pendendam….dan xterlintas langsung d fikiran ku untuk membalas dendam…
Aku berfikir sejenak kenapa die sanggup berlaku curang???perghhh sakitnya bila aku tau die curang….tp xpe setiap perbuatan itu ada balasan daripada Allah…untuk mendapatkan kemaafan dari aku silap ya…aku bukan xmau memaafkan tetapi hati ku sakit…semoga insan yang ada di hati ku lebih baik dr lelaki yang tidak pandai menghargai…
Kepada yg suka merampas tolongla berpikir sebelum membuat sesuatu perkara….jangan terlampau mempercayai lelaki dengan kata-kata manis….
Kepada yang suka curang n merampas kebahgiaan org….plzzzz n plzzzz bertaubat lah…

< xde mood plk nk tulis takut de yg sms aku lagi nie nanti>

Kepada diesejak dr kesalahan pertama dlu sy dah memaafkan semuanye..xpnh skali pn sy ade niat utk berdendam pd awk.x pnh sekali pun sy ade niat utk menduakan awk.xpnh sekali pun sy ade niat utk wat ati awk terluke..xpnh sket pun sy ade niat utk menghancurkan idup awk…xpnh sket pun sy ade niat utk memusnahkan impian awk…dan sampai saat ini juga saat sumenye dah terbongkar pun sy masih lg xde niat utk membalas dendam hatta menghukum awk… xsemudah yg disangke utk memiliki sepasang ati yg suci dan bersih..dr dulu…hingga kini… sy da x kuat utk memberikan ati ni pd sape2 lg…tp sy cube utk memberiknya..pd insane yg lebih menghargai sy
sy xkn hukum awk ats sume perbuatan awk pd sye…biarlah tuhan yg lebih layak menilai perlakuan tingkah laku hambanye”

P/s: ingatlah kengkawan...sblm kita nk mulakan sesuatu perhubungan pastikan pasangan kita bukan hak milik org lain n then walau mcm mana sekali pun seorg lelaki tu  punyai mslh dgn pasangannya pastikan dulu tiada tipu muslihat...

No comments:

Post a Comment