Monday, April 4, 2011

Demam + Sesema + baTuk + saKit tekak + esiMen + final eXam = arGhhhhhhhh mo BaLik

Assalamualaikum……….

adui lama betul ak x menjengah blog kesayangan ku..sampai faezan balik-balik msg d fb ty aku ni bz ker sbb entri aku xterupdated…hihihi sory la zan skang bz betul….lagi mo dkt exam lg byk esimen n program tuk subjek nk d buat…..fuhhhhh biler la aku nk stop tuk buat semua tue????thanx jugak zan mengingatkan aku pasal kewujudan blog aku nie..kecian dh bersawang sbb lama dh xmenjenguk…nasibla x terlupa paswood….kalo lupa sian faezan kena buat blk…hahahaha
Ak masih ada beberapa bulan lagi ak dapat bersama2 dgn teman-teman aku terutama sekali sahabat musibat ku….(ct ngn erni pas praktikal br kami berpisah)…sob2sob2…sedih betul…tapi sem depan aku masih lagi bergelar mahasiswa dorang??????????tu la awal2 dulu sibuk nk mengejar program jer sampai study pun tertinggal n hubby ak pun tinggal…hahah hubby ker B@#$...hihi
Sebenarnya byk aku nk tulis kt entry nie tp xtau mcm mana mo menulis….
Dalam 2 3 bulan nie fikiranku betul-betul bercelaru….start bapakku jatuh sakit lagi…..dalam pikiran aku nie mcm mana ak ngn adik2 nie nk abiskan study JIKA bapakku d jemput oleh-NYA..YA ALLAH jgn la engkau ambil dulu bapakku…..berikan ak kesempatan utk membalas jasanya 2* tahun membesarkan aku….kecian mak…mak ak xkerja….
Time aku dgr bapakku sakit aku berada d mimpian jadi tuaran ikut BTN anjuran spe….menahan jer airmataku nie walaupun kadang2 menitis jugak la…blk dr btn ak bukak fb….perghhhh menanggis tgk post kak lang d fb pasal keadaan bapakku…..terus aku post d fb n tag fb bapakku sama pakngahku pasal mo balik minta dye belikan tiket……thanx to pakngah najmuddin sbb sudi sponsor aku tiket pergi balik aku….ngam2 aku blk bapak aku kene tahan d hospital…sepanjang aku d rumah aku ulang alik jer tgk bapakku d hospital……sedih btl tgk keadaan bapakku yg uzur betul….sedih btl bile bapakku ty bila aku habis belajar …aku tau bapakku penat sudah mahu menanggung aku….owhhhhhhhhhhh “ayah maafkan saya….”

No comments:

Post a Comment