Wednesday, January 26, 2011

DaRi DIA kiTa DaTanG KePadA DIA juga kiTa KemBAli.....

asslamualaikum.....

hari nie aku betul-betul hilang mood....OMG...
untuk kali ketiga aku dengar berita kematian d kala aku berada d perantauan n pertama kalinya aku tidak pulang ke pangkuan keluargaku...

tanggal 25 hb january 2011 jam 6.30 petang wan andak kesayangan ku telah pulang kepada SANG PENCIPTA untuk bertemu kembali arwah suaminya yang pergi dulu bertemu SANG PENCIPTA pada 31 mac 2010...

berita buruk ni aku terima betul-betul selepas aku menghabiskan doa selepas aku membaca yassin...ya allah kuatkan aku tuk menghadapi semua nie.........

dari DIA kita datang kepada DIA jugak kita kembali...
alfatihah buat arwah wan andak(ramlah binti uda), arwah aki andak (abdullah long), arwah aki (abdul hamid teh bakar), arwah wan (timah ahmad), arwah atok (abdul hamid sitam) n arwah wan (eyah binti karim)...semoga roh mereka berada d samping orang-orang yang beriman

No comments:

Post a Comment