Sunday, January 2, 2011

~ KeNaNGan 2Nd d@y 2011 SeHaRi BerSaMa RAiDah~

Seronoknya hari nie aku dapat jumpe my Luvly Fren From UniTen Muazam Shah Pahang.....Cik RaIDah...huhuhurindu sesangat kat die...last kami jumpe bulan jun 2009 time "baYu borneo membawa salam" turun ke muazam buat lawatan balas....

aku start kenal raidah time die dtg bersama team kembara ke UMS untuk menDaki GunuNg Kinabalu....memang gila-gila punya kepala la die nie....mcm aku la...sebijik...haha tp bab-bab bergambar die la yang ajar aku kejar kamera....hahaha sory ye darling...

ini la raidah


actually kami plan nak kuar hari sabtu skali ngn lai n ja'a tp xjadi bab raidah de kenduri nak kene g....so kami tukar p hari nie tp aku kuar berdua jak la bab ja'a de hal n lai p dgr skor A...

lokasi pertama kami pg td adalah JalaN Tar...perghhh lama gile x p K.L nek Train....misssss that moment...huhuhu n ketinggalan zaman yang stesyen sri rampai dh bukak balik...malunya...tu la asyik nak bawak kete jer g k.l...padan ngn muka la...sampai jer kt jalan TAR kami terus mencari swallll....upenya aku xtau pun de kedai yang jual swal n tudung murah-murah...nasib ndak ber'sen' klo indak berabis la bha aku shopping...tu pun berabis jua la...huhu

shopping la kami sampai jam 2 lebey...then tunggu bf raidah, mr. akmal pick up kt terminal putra...huhuhu after that raidah ty aku nk join dorg p jalan x...aku ok jer xde wat pe pun klo aku balik selain TIDO....so aku join dorg berjalan.....korang tau x kitaorg g mana???

pergiiiiiii

GENTING HiGhLAnD......
sekejap jer....dlm masa sejam stgh jer kami kat sana...kami p kt genting strawbery jer....leh petik strawberi ala-ala kat cameron tu...alamak pict petik strawbery kt kamera raidah la...huhuh 




inilah strawbery yang dipetik

strawbery yg d petik tu kira 100gm rm6.00...aku xtau la murah ker x...tp blh la tuk makan kan...tapi memang best la.....lagi g ngn raidah kan...huhuhu thanx to raidah n akmal sbb bwk aku g genting....huhuhuh kitaorg kt sana sejam setgh jer then terus ke shah alam...huhuh
best gile sehari bersama raidah......misssss u

aku  ngn raidaj tersayang...

raIdah n aKmaL wait for strawbery choclate
~thanx A Lot To Akmal~

it me at the StrawBeri "Masak" tabLE


MinuMan BerPeriSa SeMUlaJaDi BerVitaMin
~sTrawBEri~

air StrawBery n StrawBery ChoClate

~Nyum Nyum~wiTh straWBerY cHoclate


thanx banyak-banyak kat akmal n raidah sudi bwk aku g genting hari nie walaupun sekejap...huhuhu pasnie leh wat planning lain lagi...huhuh tu pun if aku blk gombak la...hahahaha

No comments:

Post a Comment