Monday, January 3, 2011

SorY to Say.....~

assalamualaikum.....

mood aku hari nie sgt okey......hari nie aku melawat wan andak time melawat tengahari...biasanya aku melawat time petang...huhuhu thanx to my luvly untie coz give my mom borrow that driver n send send ijn...thanx pakcik mat...huhu

blk dr ijn aku terus ke wangsa maju n date with my fren....kami wat lawatan ke UIA kejap then p tengok wayang...huhuhuhu i like...pas tgk wayang aku sgt terkejut biler dpt sms yg de org mara pasal story dlm blog nie

kat sini aku nk bgtau semua coretan hanyalah perkongsian semata-mata teda kaitan dengan mana2 hamba allah pun d muka bumi ini...kecuali coretan aku yg pertama just utk aku luahan isi hati aku.......just utk kongsi pengalaman manis aku bila bercinta...tp dunt wory   pas aku luahkan tiada lg pengalaman tu dlm pikiran aku...aku lupa sudah ok....

so aku nk minta maaf byk-byk pada sesiapa yang terasa ngn blog aku nie ok.....please think positive.....past is past.....you happy n i also happy....but the most important please think positive

No comments:

Post a Comment