Friday, December 31, 2010

SeLaMaT TinGgAL KeNanGan n SelaMat daTanG MaSa Depan (^_^)


SeLamaT TiNggal keNangan 2010 n SeLamat DataNg Masa DePan 2011...inSya ALlah...


TahUn 2010 akan berlabuh tirai beberapa jam dari sekarang....hari nie mood aku berubah-ubah...hoho napa erk...start jer masa 12.01 - 31/12/2010 aku rasa macam nak nanggis....sampai abg yus kol pun aku xsanggup nak angkat...sory erk a.yus..i xtau napa hati i sebak n xsedap hati jer....huhuhu 

banyak pulak plan minggu-minggu akhir aku cuti d rumah ni tau.....hari cuti am sempena malaysia menang lawan bola....so awal2 pagi aku dpt msg dari lai ajak kuar...so on jer la apa lagi nk uat kan...

kuar ngn lai.....sangat lucu la die nie tau.....kunun nk jumpe kat stesyen putra wangsa maju then aku lambat die g zoo n nak amek aku kt umah sekali sosek plk dh nak dekat bandar tasik selatan...gila betullllll gara-gara aku just ckp klo dr zoo negara tu terus jer sampai la kawasan umh aku....aku terlupa nak suh die wat u-turn....sampai mak aku ckp tu la hari tu dh bwk xperasan mulut tu asyik  membebel jer <ada ayat kpg mak aku sebut tp lupa plk> tu yg xperasan kene u-turn

last die taku sosek kali kedua die suh aku g wangsa maju...dr sana kami terus mencari klinik seri melawati so jumpe la walaupun mencari2...huhu

hari nie mulut aku xpernah xsebut nama die....kenapa erkkkk???plzzzzz BERAMBUS dari kepala otak aku....jumpe lai pun dok citer yg sama sampai lai ty mcm mana aku kenal ngn die dulu...terkezut gak lai sbb aku leh ingat....of coz la...kenangan beb walaupun 3 tahun lepas semua dlm ingatan...aku mls nk ulang byk2 kali so aku suh die baca je blog aku ni hah...haha

lai ajak g jusco aku kate ok tp aku xnak g alpha angel...maaf ye wat masa skang aku haramkan kaki aku ni hah pergi ke sana sehingga keadaan mengizinkan...huhuhu aku xnak ingat kenangan lama...

so sempena tahun 2010 yang akan meninggalkan kita aku dengan bangga nya nak mengumumkan yang aku akan membuang semua kenangan-kenangan aku ngn lelaki curang n xnak pikir lagi pasal perempuan yang merampas...sbb aku tau mesti pompuan tu suka nk hidup senang n membina kebahgiaan atas kemusnahan kebahgiaan org len....tp dunt worry ALLAh maha kaya aku percaya segalanya ada pembalasan.....
~be Strong AtiqaH~
ko akan lebih bahgia bersama orang yang betul-betul menghargai ko....huhu


so aku menghitung hari untuk meninggalkan tanah air ku...untuk kembali ke negeri d bawah bayu...n meneruskan masa depan aku dengan happy, sentiasa bhgia bersama insan tersayang......tuk c curang n c perampas lantak ko la k?tunggu je pembalasannya nanti <aku tak berdendam, tp ALLAH tu maha adil>


bye..bye..kenangan (2010)

welcome masa depan (2011)

Azam taHun Baru?????~meneruskan usaha n jadi diri aku sendiri....

No comments:

Post a Comment