Thursday, December 30, 2010

HaRgaI PeLUanG YaNg ADa......


salaM rIndU seMua...

mlm Nie aku borink yaNg teramat la sgt...meby die melayan bola....so its ok yang penting ingat aku....hikhikhik

actually aku menunggu cerita ayoub samarinda tv 3 jam 10.30 mlm...aku xberapa follow sgt citer tu.....mana sempat aku tgk....tp bila dh tgk aku nk qada episode yang lama aku bukak tonton xde plk...napa erk???

so mlm nie aku tunggu la citer ayoub...sementara tunggu jam 10.30 aku bukak tv 9 tertengok la cerita 5 december lakonan nabila huda n aqasha....mcm besh gak citer die...then jam dh 10.30 so aku tukar tv 3 semula....sekali citer len daaa....pelik gak aku kejap napa plk cite len nie....adik aku tgk paper die kate patutnya b4 ayoub mr.mama so sbb aku tgk bpk aku dh layan citer tu adei susah la nk tukar blk....aku tgk intisari rancangan then bace sket pasal cite 5 dec tu....alamak aku nk tgk ending die la....

so after aku tgk xde org dh layan tv3 tu aku tukar semula tv 9....terus aku terungkap kisah cintun aku 3 tahun lepas.....ya allah bersyukur nya aku sbb x bf nabila huda dlm citer tu lakonan aaron aziz sebjik la sgt mcm xbf aku dulu-dulu....

tibe-tibe aku rasa bersyukur sangat skang bila d temukan org yang lebih baik dari itu n dpt membimbing aku...bukan aku minta ending aku mcm dlm citer tu nauzubillah...tp kita xsangka kan lelaki yang mukanya nampak baik upenya psiko...huhuhu

sejak-sejak hati terbuka blk nie urmmm tgk tv jer rasa jalan cerita lebih kurang...hari nie pulun abiskan cerpen cinta dlm tentang cinta.com juga terasa sesetengah cerita tu sama jer ngn aku...napa erk????konpius....sampai nk wat keje len siang td pun dok terpikir cerpen2 tu so alamatnya kerja yang dlm kepala nk wat xterbuat lagi....tangguh hari besok....nasib  la siang td tinggal sorang kt umah....huhuhuhuhuhu

berbalik pada cerita 5 december, pas tgk ending citer tu aku memang sgt2 bersyukur la sebab die curang thanx buat that gurl yang merampas sbb klo u xrampas meby len lagi ending yang berlaku kt love story yang dh berlabuh tirai jam 12 td....huhuhuhu...

so now aku sangat menghargai peluang yang terbukak luas utk aku lebih di hargai n mengahargai insan TERSAYANG......

@>----

No comments:

Post a Comment