Wednesday, December 29, 2010

seMuaNyA BeRaKhIr...@>----


semuanYa BerAkHir.....


~akHirnya reSult final semester 1 2010/2011 keluar dengan jayanya (^_^) aku sedikit heppy coz result aku naikkkkkkk alhamdulillah syukur...thanx buat kawan2 terchenta erni, ct, fara, jumat,izzat,n asri sbb sudi study sama-sama ngn aku ajak aku om..aku puas hati sangat om aku pas.....pd cikgu hairie a.k.a black star saujana <koi pas Om la kazennnn> rasa nk jerit jer ke aok....hahaha sem depan lagi yea kengkawan kita pulun untuk yg terbaik....xkisah la kita berabis p karok or tgk movie...haha men game lagi kat 1 B tp yg penting kita jgn lupa study k...huhhuhu @>---- cayunk korang


happy sesangat ngn result sbb aku berjaya lawan perasaan yang rupanya wat result aku jatuh.,...tu la pesanan org dulu-dulu xnak dgr...wakakaka bg aku klo bercinton ok jer cume pasangan cinton aku dulu tu xphm kot rutin pelajar mcm aku.....so ade aku kesah


semalam aku terkenang la seorg nie...die termakan chili kot ngn kata-kata aku kt belog nie...hah sapa suruh wat mende yang melibatkan org len...ingat kita xselamanya bahgia di atas kehancuran org len....open Minded la sangat....adei lucu bilang ngn open minded sekali d kasi blok n mo lg pikir bukan-bukan klo mo contact org len.....ko sapa???cantik sgt ker????klo cantik sgt wat mende la bina kebahgiaan atas kemusnahan kebahgiaan org len......hahahahaha (stop atiQah)



yq ALLAH aku bersyukur sgt-sgt kerana di beri peluang untuk jatuh cinta lagi......





Ya Allah…
Jika aku jatuh cinta,
Cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya PadaMu,
Agar bertambah kekuatanku untuk mencintaiMu…



Ya Muhaimin…
Jika aku jatuh hati,
Izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu,
Agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu…



Ya Rabbana…
Jika aku jatuh hati,
Jagalah hatiku padanya,
Agar tidak berpaling daripada hatiMu…



Ya Rabbul Izzati…
Jika aku rindu,
Rindukanlah aku pada seseorang,
Yang merindui syahid di jalanMu…



Ya Allah…
Jika aku menikmati cinta kekasihMu,
Janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya,
Bermunajat di sepertiga malam terakhirMu…



Ya Allah…
Jika aku jatuh hati pada kekasihMu,
Jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh,
Dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu…



Ya Allah,
Jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu,
Jangan biarkan aku melampaui batas,
Sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu…



doakan kebahgiaan kami...

No comments:

Post a Comment