Saturday, January 8, 2011

sELaMaT KeMbaLi......


Akhirnya aku selamat sampai d negeri d bawah bayu....hati betul-betul berkobar-kobar....
thanx to izzat n jumat koz amek aku kt eport n sanggup tunggu lama bab flite aku delay....huhu

sampai jer kt bilik gent giler dtg...aku mengemas bilik sbb habuk nya tuhan jer tau...huhuhu semangat giler.....sampai mlm.....benti p makan ngn asma jer kt tiara...makan tengahri n mlm...mcm bese la...jadi rutin la apa yg aku amalkan d rumah.....huhhuhuhu

aku terpaksa sambung mengemas hari nie bab sakit udanng pinggang nie...huhu
hari nie segala urusan aku selesai dari bab mendaftar subjek minor, borang praktikal, n then isi borang derma siswa....bilik dh setel mengemas...tinggal nk kemas umah jer nie....tp amek feel sbb skang aku adalah aku....huhuhu...

ok...nak tidow besok nk p lebri ngn asma...huhu semangat taun baru...next week stat udah kelas...hope yang clash tu lecturer dh wat solution okey....

No comments:

Post a Comment