Thursday, January 6, 2011

Selamat tinggal RumaH ku teratak syukur

Kali pertamanya dlm 4 tahun aku belajar kt sabah aku packing brg 2 hari awal sebelum flite aku tuk blk sana….kali nie aku betul-betul dh xsabar nak sabah….serius..rasa sedikit kesal sebab amek tiket lewat…hahah biasanya aku la paling suka klo amek tiket lewat sbb aku blh habiskan masa aku kali terakhir dgn die…huhu..tp sekarang bagasi besar aku dh siap pun kemas tinggal nk lock jer..n ade sket lagi brg tuk aku masukkan dlm beg yg aku bwk hand lungage…huhu serius aku xpercaya semuanya dh siap…walaupun aku betul-betul xsabar nak blk tp di sudut hati aku berat tuk aku tinggalkan rumahku….kenangan lalu tp hidup perlu diteruskan….masa depan aku panjang lagi…aku mesti kuat seperti mana aku sebelum ini………aku harap tiada lagi air mataku tumpah tuk mengenang kembali perkara-perkara yang sudah aku alami…kerana apa yang berlaku ada hikmah di sebaliknya..

No comments:

Post a Comment